zondag 30 augustus 2015

Bandwerk

Met mijn 38 weken komt er niet zo veel meer uit mijn handen. Andere bezigheden hadden eerder prioriteit. Sinds vorige week is mijn nesteldrang wat bedaard, de eerste week van mijn verlof is zó druk geweest. In mijn hoofd maar ook in huis, de allerlaatste klusjes en grote schoonmaak móesten gebeuren voordat de kleine geboren wordt. Nu dat uit mijn hoofd is ben ik weer eens bezig geweest met mijn stofjes en maakte ik een stapel labeldoekjes.
 
 
 
De leuke doekjes zijn ideaal om met een kaartje mee te sturen als er een kleine geboren is. Ik pakte van de week de laatste meisjesversie, dus het was ook noodzakelijk. Dat maakt het naaien toch altijd erg leuk.
 


 

2 opmerkingen:

  1. Ik was al zo benieuwd hoe ver je zou zijn,,,,,wauwiii wat spannend, het kan nu elk moment komen. Je bent vast benieuwd.....nieuwsgierig en meer. Er komt een prachtige tijd aan...geniet ervan. En leuk wat je allemaal naait...mooi man

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een werk! En spannend zeg! Mijn schoonzus is een week eerder uitgerekend, ben O benieuwd naar al die babies!
    Succes met de laatste loodjes!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen