maandag 1 juni 2015

Zelfmaak-mania

Het enthousiasme voor zelfgemaakte cadeautjes wordt hier alleen maar groter. Ik gaf vorige week de slinger en het jurkje weg. De leuke reacties die ik kreeg maakte dat ik weer ging graven naar inspiratie voor komende verjaardagen en feestjes. 



Ik vertelde al eerder dat ik een patroon voor een woonmand aankocht bij haar. Vrijdagavond kreeg ik de bestelde wol binnen, vier bollen dus een tweede mand staat op de planning. Zaterdag had ik even tijd voor mezelf en zondagavond vond ik ook nog een uurtje tijd. In die korte tijd haakte ik de mand, SUPERPATROON! De kleuren matchen prachtig bij mijn eigen interieur, maar hierdoor ook bij die van mijn zus. Eind augustus is ze jarig, door verwachte drukte maakte ik dus ook voor haar al een cadeau. De volgende mand is voor mijn vriendin, die verjaardag laat nog even op zich wachten maar een cadeautje die al klaar staat is ook nooit verkeerd.

7 opmerkingen:

  1. super slim bezig, en het is goed om lekker ontspannen toch van alles af te werken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk geworden!
    Doe je goed een beetje voorwerken dan is het al vast klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super geworden!! Erg leuk om te zien dat jij de andere kant als buitenkant gebruikt Ook erg mooi! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm prachtig!! En wat een leuk 'labeltje' voor eraan! Ook zelfgemaakt?
    Heel leuk cadeau hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Het labeltje heb ik bij het patroon gekregen van Lisanne (Draad en praat..) en zij heeft het via Mez11. Die is weer te vinden op Instagram ;-).

      Verwijderen