donderdag 11 juni 2015

Wiegdeken

Iedere tweede dinsdag van de maand hebben we een haakavond. De helft van de dames is familie dus het is gelijk een bijkletsavond met mama en zus. Dit keer was het bij mij en ik had eigenlijk geen haakproject waar ik zonder al te veel nadenken aan kon werken. Het is namelijk veel geklets en weinig concentratie. 


En dus startte ik met een tweede wiegdeken. Ik gebruikte wat ik al had liggen, lichtblauwe bollen. Nee, het geslacht is niet bekend, maar kan gerust voor allebei toch? Vanmiddag na het werk is het koopavond, gelukkig maar, want ik haakte alle 6 de bollen weg. Tijd voor een nieuwe (afgepaste) voorraad!

1 opmerking:

  1. Dekentjes heb je nooit genoeg, en deze kleur kan inderdaad voor allebei.
    Succes verder met maken!
    Lieve groet Diane

    BeantwoordenVerwijderen