maandag 22 juni 2015

Textieltape

Dit weekend vond ik opeens heel veel tijd om lekker te haken, te knippen, te plakken én in te pakken. Waar die tijd vandaan kwam geen idee, maar het gaf me een heerlijk weekend! Vrijdagavond heb ik samen met een vriendin een knutselavond gehad. Bij haar pimpte ik mijn eerste conservenblik. Nog niet helemaal tevreden pakte ik bij thuiskomst een ander blik en ging daarmee aan de slag.



Via internet kocht ik vier rollen, in de veronderstelling dat het maskingtape was. Het bleken rollen textieltape te zijn. Wat doe je daar nu mee? Ik ben eruit; blikken beplakken. Samen met een gipsen hanger en wat theelichtjes erin is het een leuk kleinigheidje voor een dame op vrijgezellenfeest. Ik pakte het meteen in en samen met nog wat andere cadeautjes is het in mijn voorraadkast verdwenen. Altijd handig!

1 opmerking: