dinsdag 16 juni 2015

Babynieuws

Gisteren was ik een heerlijk dagje vrij, de ochtend had ik vrij te besteden en daarom begon ik opnieuw aan een cadeautje. Mijn lieve vriendin vertelde afgelopen weekend het nieuws dat ook zij een baby'tje krijgt. In juli viert het stel hun verjaardagen en hun housewarming, dus dé reden om een leuk cadeautje te maken. 


Zebra- en overige dierenprinten zijn volop te vinden in het nieuwe huis. Daarom schafte ik al eerder het zebra stofje aan. Ik heb veel getwijfeld over het uiteindelijke cadeau, maar toen ze vertelde dat ze een kindje krijgen was het snel besloten. Ik maakte twee slabbetjes, ze zijn nog niet helemaal af, maar het begin is gemaakt. Van het stukje stof dat ik overhad uit de hals van het slabbetje maakte ik nog twee huisjes sleutelhangers om maar in het thema te blijven. 

2 opmerkingen:

  1. Leuke cadeautjes heb je gemaakt en leuk dat ook je vriendin zwanger is dan kun je er lekker samen over kletsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen