woensdag 27 mei 2015

Zelfmaak-marathon

Op mijn lijstje staan nog heel wat cadeautjes. Afgelopen maandag mocht ik er twee afstrepen, de vlaggenlijn liet ik al zien, vandaag volgt cadeau nummer twee. Mijn nichtje woont al een tijdje samen met haar vriend in een koophuis. Een tijdje als in volgens mij is mijn kerstkaart al naar haar nieuwe adres gegaan.. Afspreken mét mannen bleek erg lastig, dus vandaar dat we binnenkort eens samen gaan lunchen nadat ik bij haar thuis heb gekeken. 

 

Bij een nieuw huis hoort ook een presentje. Ik vulde een weckpot met theelichtjes versiert met leuke kleurtjes masking tape. Om de hals van de weckpot deed ik nog een lint en ik haakte twee rondjes ter versiering. Al met al een simpel werkje met geweldig leuk resultaat. Op naar het volgende cadeautje!

2 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om te geven een zelfgemaakt cadeautje!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen