zondag 17 mei 2015

Vlaggenlijn

Tussen de bedrijven door maakt ik een vlaggenlijn, de ene keer knipte ik achttien vlaggen, de andere keer naaide ik ze aan elkaar, vervolgens spelde en naaide ik het biaisband. Bijna op het eind dacht ik nog aan mijn labeltje, die hangt er dit keer wat verloren bij.
 
 
Het is een cadeautje voor een bruiloft, de bruiloft is voornamelijk gericht op de kinderen van het bruidspaar, vandaar de stofkeuze. Het biaisband (drie meter) had ik nog liggen. De stofjes werden uit mijn stoffenstapel gevist en mijn moeder vulde aan uit haar voorraad. Hierbij eindelijk weer gehoor gegeven aan mijn voornemen om zelf cadeautjes te maken met stoffen/materiaal uit de voorraad!
 
 
Een lijstje voor komende verjaardagen voorspelt toch wel dat er veel vlaggenlijnen zullen volgen. Leuk, gemakkelijk te maken en altijd te gebruiken! Je moet toch zelf van iedere dag een feestje maken.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stofjes! Vlaggenlijntjes zijn inderdaad altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een aantal berichten teruggelezen bij je, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Een bijzondere periode die de start van een heel nieuw gevoel aankondigd. Mama zijn. De best feeling ever.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een aantal berichten teruggelezen bij je, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Een bijzondere periode die de start van een heel nieuw gevoel aankondigd. Mama zijn. De best feeling ever.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd een succes! En wat een frisse kleurenkeuze, I like...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn leuk!
    Vlaggetjes maken vind ik ook leuk om te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om te maken en te geven! Mooie kleuren het grijs met groen!

    BeantwoordenVerwijderen