maandag 23 maart 2015

Giftbox

Gisterenochtend was ik alleen thuis en kon ik mijn gang maar gaan. Een tijd terug beplakte ik een deksel van een 'Kneipp'-geschenkdoos met een lap stof en Modge Podge. Voor de bruiloft van mijn vriendin is een doos nodig waarin alle enveloppen gestopt kunnen worden op de feestavond. Het leek me wel zo leuk om hiervoor een doos te maken die ze later ook nog kon gebruiken. Het stofje koos ze zelf via WhatsApp zonder te weten waarvoor het diende. 


Na wat twijfelen besloot ik om de doos zelf ook nog te beplakken. Dit nam bij elkaar toch al zo'n drie kwartier in beslag, het is een secuur werkje! Ik ben erg tevreden over het resultaat. Helemaal alleen was ik niet, tijdens het knutselen had ik opnieuw gezelschap. Eerst kwam Zoë erbij liggen, na heel wat gesnuffel ging ze lekker liggen. Als ik met lijm ofzo werk duw ik ze zeer regelmatig weg, zou toch vervelend zijn als ze er wat aan over hielden. Brando loste Zoë af maar die is helemaal nieuwsgierig en die gaf het na een aantal duwtjes toch op. 


Vanochtend haalde ik de doos van zijn droogplek en ik ben zéér tevreden. Op naar een mooie bruiloft mét een mooie giftbox. 

1 opmerking:

  1. Tof gedaan om de doos zo te bekleden,is in elk geval mooier dan een dood gewone doos,hé!

    BeantwoordenVerwijderen