maandag 16 februari 2015

Uilenstof

Van het aller- allerlaatste beetje uilenstof maakte ik van het weekend twee labeldoekjes. Normaal gesproken zorg ik dat ze vierkant zijn, maar doordat het om het laatste restje ging werden het twee rechthoekjes. Het stofje is ideaal voor jongens en voor meiden. Een van de labeldoekjes heeft dan ook een roze achterkant en de andere een blauwe.


Het stofje is een favoriet, geen persoonlijke favoriet, maar ik krijg zeer regelmatig de vraag om er iets mee te maken. Misschien toch maar weer bestellen? 

4 opmerkingen:

  1. Wat lief! Dat is echt een super stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze wel leuk en lief hoor! Maar snap op zich wel dat het geen persoonlijke favoriet is, ik denk dat ik er ook niet zo snel voor zou kiezen, hoe leuk ik uiltjes ook vind!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel erg leuk, en uiltjes stof is erg in vooral voor dit soort dingen!

    BeantwoordenVerwijderen