woensdag 25 februari 2015

September 2015

Uit mijn voorraad slabbetjes zochten man en ik allebei een exemplaar. Eentje voor de ouders en eentje voor de schoonouders. Bij haar bestelde ik de flockfolie, wat een eenvoudig werkje om het op het stofje te strijken. Met een ontzettend leuk resultaat!


Mijn man gaf de groene aan zijn ouders, ik de witte met bloemetjes aan mijn ouders. In september verwachten wij ons eerste kindje! Ik voel me goed, buiten de moeheid om. Het begint alweer te kriebelen, dus wie weet volgen er snel weer wat blogberichten met leuke maaksels.

11 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Judith! Helemaal voor de flockfolie, het was een succes!

      Verwijderen
  2. Ik had het al gezegd, maar wat leuk zeg! Nogmaals: gefeliciteerd!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dank je wel, lief van je! En twee keer is nóg leuker! :D

      Verwijderen
  3. ooh wat leuk! gefeliciteerd! geniet ervan!
    liefs Meia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!! Ontzettend leuk!! Veel lief, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet ervan!
    Lieve groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk nieuws!
    Gefeliciteerd met jullie wondertje!
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap!
    Veel liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUWIIIIII wat gaaf, gefeliciteerd , wat een feest. HOERA. Gods zegen voor jullie zwangerschap ....te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. enne , wat voor een tasje zou je willen. Make up tasje of een groter tasje? laat maar van je horen.
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen