dinsdag 3 februari 2015

Opnieuw een give away

Het is nog steeds wat stilletjes hier, betekend niet dat er niets gedaan wordt hoor! ;-). Ik knutselde wel een aantal dingen, maar maakte er (nog) geen foto van. Volgt dus nog! 


In deze drukke januari maand heb ik besloten om de webshop van Stof With Love offline te zetten. Bijna alles wat ik verkoop gaat rechtstreeks of via Facebook. Dan is zo'n webshop maar onnodig en is er gelijk geen verplichting meer om aan bepaalde voorwaarden te voldoen.


Omdat ik nog best een grote voorraad heb - handig als cadeautjes!! - wil ik hier nog een setje oorbellen en een ketting weggeven! Het roze setje is te winnen, je hoeft alleen maar een reactie achter te laten en me te volgen! Aanstaande zondag (8 februari) verloot ik het cadeau. Je hebt dus wel even de tijd om te reageren.

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig setje, echt te gaaf!
    Ik doe dan ook heel erg graag mee met je Give-Away!

    Lieve groetjes en dank voor je kans,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil mee doen voor dit leuk setje!Altijd fijn om een extra juweeltje te hebben,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waag graag een kansje om dit mooie setje te winnen!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes! Die ben je zo kwijt. Ze zijn echt te leuk. Ik wens je alvast een fijn weekend! Dagdag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke ketting en oorbellen. Die zouden heel goed bij mijn zelfgemaakte rok passen.
    Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig setje! Ik heb net gewonnen bij je, maar waag toch graag weer een kansje ;)
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen