donderdag 15 januari 2015

Give away

Opruimen, dat is iets wat ook dit jaar weer op m'n goede voornemenlijstje staat. Wat er nog meer op staat? Vaker samen aan een gedekte achtertafel eten, zo veel mogelijk op de fiets naar mijn werk, georganiseerder het huishouden doen.. Je kent het allemaal wel. 

Ik ben dit jaar al acht keer op de fiets naar mijn werk gegaan, ook bij het eten aan de achtertafel kan ik een aantal vinkjes zetten en ook het huishouden gaat vlotjes. En dan volgt het opruimen. Ik kocht een tijd geleden een paneel van David de Kabouter. Ik zag een aantal blogberichten voorbij komen waarin er hele leuke dingen meegedaan werden. Ik kreeg het stofje binnen, het belandde op de stapel en ik heb er totaal geen inspiratie meer voor. 



Toch is het een ontzettend leuk stofje en ik maak dan ook graag een volger blij! Wil je kans maken op het paneel, je kunt mee doen tot zondag 18 januari 20.00. Maandagochtend laat ik weten naar wie ik het stofje verzend! De foto vond ik op Google, met het donkere weer is een duidelijke foto maken lastig.

7 opmerkingen:

  1. Inderdaad een erg leuk stofje! Ik doe graag mee.
    Succes met je voornemens. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zeg ik niet nee tegen!
    Ik zie er onder andere al een grote kabouterknuffel in. ;-)
    Veel succes met je goede voornemens, zo te zien ben je toch al goed gestart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat schitterend! Ik doe graag mee.
    Dat wordt een mooie tas!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook graag mee! Ik zou er iets leuks van kunnen maken voor de jongens. Morgen plaats ik een linkje op mijn blog. Liefs, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk stofje, zou er denk ik een leuk kussen van maken.
    Doe graag mee met je give away
    Fijn weekend en groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh ik ben nog net op tijd, yay! Ik heb dit stofje al zooo vaak bijna willen kopen, maar toch nooit gedaan, maar ik vind het nog steeds een topstof!!
    Zou hem supergraag willen winnen en er iets voor mijn 4-jarige kabouterke van maken. Zij zou die kabouters ook geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen