zondag 9 november 2014

Stilte voor de storm

Laten we hopen dat de blogtitel klopt en ik binnenkort weer wat meer mag gaan posten op mijn blogje. Ik ben de laatste tijd zo ontzettend druk dat er van bloggen niet veel komt. Niet dat ik niets doe op creatief vlak, integendeel! Ik maakte al ontzettend veel slabben, spuugdoeken, labeldoekjes en girafjes voor de Pop-upstore. Vorige week hadden we de eerste kennismaking en het was zo ontzettend leuk om alle enthousiaste deelnemers te zien!


Ik kreeg al veel leuke reacties op mijn deelname aan de Pop-upstore, zo zijn er al heel wat mensen die komen kijken! Daarom hier even een overzichtje van de dagen dat ik aanwezig ben in de winkel. 

22 nov van 10.00 - 12.00
29 nov van 10.00 - 16.00
6 dec van 10.00 - 16.00
13 dec van 10.00 - 16.00
20 dec van 10.00 - 16.00
Het lijkt me leuk om je daar te ontmoeten! Het adres is Galerij 15 in Wijk en Aalburg.

4 opmerkingen:

  1. Wat enorm leuk zeg! Heel veel succes! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het er maar druk mee! Veel succes maar dat gaat zeker wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg om zo je hobby uit te breiden!
    Sukses en leuk dat de mensen je weten te vinden enne dat je dan niet zo veel tijd heb om te bloggen,begrijpen we allemaal!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n store. Als ik in de buurt ben ga ik beslist langs komen.

    BeantwoordenVerwijderen