zaterdag 11 oktober 2014

Ontvangen

Alweer even terug (weinig tijd/zin om te bloggen) gaf ik hier een setje oorbellen en een ketting weg. Ondertussen kreeg zij het pakketje al binnen en postte daar een mooi berichtje over. Ga haar vooral ook volgen, leuk blog!

De foto pakte ik (heel stiekem) van haar blog!
Ik deed bij de sieraden nog iets extra's, ik volgde haar al een tijdje en ondertussen kreeg ze een baby'tje. Maar zonder adres kun je niet veel, dus dit haalde ik nu nog in. Ik stuurde haar een slabbetje en een labeldoekje. Beide uit mijn webshop, ik maakte er meerdere dus nog steeds beschikbaar ;-)! Daarnaast bevatte het pakje nog knoopsmagneten, cadeaulabels en een stoffen kaart.

Eva, veel plezier ermee!

1 opmerking:

  1. Superlief berichtje hoor! Net als t pakketje wat je naar me toe had opgestuurd. Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen