vrijdag 10 oktober 2014

Mini workshop

Alweer twee weekenden geleden logeerde ik bij een vriendin, samen met twee andere dames. Deze meiden gaf ik allemaal al een ketting. Maar zelf maken is natuurlijk veel leuker. Ze hadden de keuze uit brons of zilver, bijzonder om te zien welke keuze ze maakten. Zo maakte R. de ketting in het midden, de ketting zelf is brons, maar het bedeltje is zilver! Iets wat ik zelf nooit tot de mogelijkheden had gerekend, maar waarbij het resultaat wel erg leuk is. 


Ook maakten ze allemaal een setje oorbellen, deze staken we weer op mijn visitekaartje. Een paar oorbelletjes zijn weggeven (geen gaatjes) en ook de ketting met de groene bamboe krijgt een nieuwe eigenaresse. Gezellig tutten met de meiden, altijd leuk!

2 opmerkingen:

  1. ik vind ze zo leuk! lieve groetjes meia
    ps. bedankt voor je reacties op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen