dinsdag 14 oktober 2014

Mijn tas (1)

Voor mijn verjaardag kreeg ik 'mijn Tas', ik bladerde er regelmatig doorheen, maar deed er nog niets mee. Tot vrijdagavond. Om 23.00 kreeg ik opeens zin om te naaien.. dus ik knipte de stofjes, maakte nog een fout en besloot toen naar bed te gaan. Zaterdag heb ik er totaal geen zin gehad en op zondag maakte ik de tas af. Het is de Augustine II, alleen is hij vijf centimeter korter.. Dat zal aan het tijdstip hebben gelegen vermoed ik. 


 De Augustine II is de eenvoudige versie, hij was dan ook in 1,5 uur af. Ik gebruikte stofjes die ik al had liggen en ook de tassenband had ik al een keer aangeschaft. Onder de kleine handvatten verstopte ik de sluiting; twee kamsnaps. 


Ik maakte nog een nieuwe sleutelhanger met ook daaraan een kampsnap, zo kunnen mijn sleutels vastgeklikt worden aan mijn tas en heb ik ze zo gevonden!

5 opmerkingen:

  1. Ach ja, waarom ook niet zo laat nog op de avond! ;)
    Het heeft je in ieder geval een erg mooie tas opgeleverd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow...mooi hoor. En superhandig zo met die sleutels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge zeg, dat heb je echt snel gedaan! Heel mooi!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tas en een goed idee om je sleutels zo in je tas te kunnen mee nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slim idee met die sleutelhanger erin.Ik heb al verschillende tassen gemaakt uit het boek!

    BeantwoordenVerwijderen