donderdag 9 oktober 2014

Klets- en knutselmiddag

Afgelopen zondag kwam mijn vriendin samen met haar zusje om een middag gezellig te leren naaien. Mijn vriendin kwam al eerder en maakte haar zusje enthousiast om het ook eens te proberen. Aangezien we tijd genoeg hadden en mijn naaisels vaak relatief snel klaar zijn konden we drie dingen maken.


Ze kozen een slab, giraf en labeldoekje. Eerst vier bakken met stofjes naar beneden gehaald, wat heb je toch snel een hoop hé! En toen zijn ze aan de slag gegaan, het resultaat zie je op de foto's.


Na afloop werd het op Facebook gezet, Stof With Love moet tenslotte gepromoot worden ;-). En dat werkte! De volgende dag kreeg ik een vraag over het stofje van de slabbetjes, of die er ook waren voor 1-jarigen? Ik mocht er gelijk twee maken voor een bestelling. Jammer dat het tegenwoordig zo snel donker is, zorgt voor minder mooie foto's. 


Weer een vrolijk setje en de naamsbekendheid van Stof With Love gaat weer wat verder het land in..!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Ik hoop dat ik snel meer neefjes en nichtjes krijg, ga ik bij jou een kraampakketje bestellen. Helaas kan het nog wel minstens 9 maanden duren ;-)
    Hoewel, binnenkort komt er een achterneefje/nichtje... Je hoort nog van me!
    Liefs,
    Mirjam
    PS: Je pakketje is goed aangekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het pakketje gearriveerd is! ;-). Haha, ach ja en negen maanden hebben ze toch echt nodig! Ik wacht het af! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat julllie gezellig n middagje achter de naaimachine hebben gezeten. En snel gemaakt zijn die slabbetjes he. Ik heb er laatst ook een aantal gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen