woensdag 22 oktober 2014

Groot nieuws!

Het is acht uur, woensdagavond en ik heb bijna alles al van mijn lijstje af kunnen strepen. De wasmachine en vaatwasser draaien, de wc's zijn schoon, boven is gestofzuigd en de verwarming in mijn kamertje is voor de tweede keer geverfd. En dus is het tijd om eindelijk een berichtje te typen over het grote nieuws! 


Van 22 november tot en met 20 december mag ik met mijn artikelen uit de webshop in een pop-upstore liggen! Omdat mijn webshop slechts vijftig artikelen toe staat ben ik de laatste paar dagen hard aan het werk om mijn voorraad te vergroten zodat ik ook daadwerkelijk mijn plekje kan vullen. 


Ik ben ontzettend enthousiast en heb dan ook afgelopen zaterdag achtentwintig slabben en zestien labeldoekjes gemaakt.. na een hele dag hakketak voor de naaimachine lag ik lekker al om tien uur in de avond in mijn bed, knock-out! 


Daarnaast maakte ik ook al heel wat setjes oorbellen en kettingen, hiervan heb ik er voorlopig voldoende. Bij iedere bestelling via de webshop stop ik een cadeaulabel als extra'tje. Dit ben ik ook van plan bij de winkel dus maakte ik gisteren een behoorlijke stapel. Nu hoop ik natuurlijk dat ik er tussendoor ook nog heel wat bij mag gaan maken.


Naast het bedenken waaruit mijn assortiment zou moeten bestaan, hoeveel ik van alles nodig heb en wat ik weg wil geven ben ik ook bezig met de aankleding. De nu nog kale ruimte zal gedeeld worden door vijftien personen (allemaal startende ondernemers). Je krijgt dus je eigen gedeelte toegewezen die je naar je eigen zin in mag richten. De ideeën blijven maar komen en het wordt steeds meer een geheel.


Natuurlijk wil ik weer gebruik maken van mijn zakjes met mijn eigen Stof With Love stempel, ik blijf het helemaal geweldig vinden. De prijskaartjes moet ik nog maken maar die ga ik neerzetten in de leuke memoclips. Ik zoek er nog vier, iemand ideeën? Wat me het meeste bezighoudt is het presenteren van de kettingen en oorbellen, vind ik toch altijd maar een lastig klusje. Maar ik ben er helemaal uit.. Ik ga niets verklappen, dit zie je natuurlijk later terug op m'n blog! 


Woon je in de buurt van Wijk en Aalburg? Kom dan tussen 22 november en 20 december een kijkje nemen bij Galerij 15. Open op de donderdag, vrijdag en zaterdag van 10.00 tot 16.00. Ik ben er zelf ook een aantal dagen (natuurlijk niet altijd ivm mijn werk), die zal ik hier nog posten! 

7 opmerkingen:

  1. Dat is leuk! Ik woon niet in de buurt, dus kan helaas niet langskomen. Heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gaaf!! Ik probeef zeker eventjes langs te komen. Wauw dit is toch een droom die uitkomt? Ik ben erg blij voor je :) Nog veel succes met de voorbereidingen!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leeeuk! Ik laat het weten wanneer ik er sta! x

      Verwijderen
  3. He, wat super leuk zeg.
    Gefeliciteerd hoor.
    Go for it!!

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, gefeliciteerd!
    Je hebt erg je best gedaan, allemaal even leuk en fleurig!
    Succes met de verkoop maar dat gaat wel lukken denk ik zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werkje!
    Dat zal wel een mooi gevuld standje worden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof dat je dit mag doen in dat winkeltje.Succes er mee,ik kan niet langs komen,heb zelfs geen idee waar je winkeltje ligt...

    BeantwoordenVerwijderen