zondag 21 september 2014

Vlaggetjes

Vorige week heb ik mijn stoffenverzameling uitgezocht. Die verzameling bestaat vooral uit heel veel kleinere lapjes. Veel gekregen, van stofstalen en als ik via internet bestel is het vaak maar een halve meter. De lapjes waar ik niet zo 123 een doel voor wist heb ik vorig weekend geknipt tot vlaggetjes. Van de week vond ik tijd om ze te verwerken zodat ze aan een biaisband gespeld konden worden. De biaisband en het garen waren ook garen waar ik lang niet naar omgekeken heb, zo wordt restjes toch een heel leuk en nuttig naaisel.


Al met al zijn het heel wat vlaggetjes geworden, het zijn drie slingers met in totaal 45 vlaggen en zo'n 10 meter lang. Gisteren waren we 1 jaar getrouwd en hebben we ze opgehangen. Ik houd van kleur in huis, maar dat is me hier nog steeds niet echt gelukt. Met de vlaggetjes is het gelijk lekker fleurig dus voorlopig blijven ze gewoon hangen.


Gisteren was ook de grote schoonmaak, alle quilts, kussenslopen en poezendekentjes hier in huis moesten gewassen worden. Brando, onze bonte rode kater vond die stapel was wel lekker liggen en dat zorgt dan weer voor een leuke foto!


7 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke vlaggenlijn! Erg leuk! En nog van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf die vlaggenlijn! Dat wil ik ook leren! En wat een super foto van die kat in die stapel ;-) hihihi liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is vrij eenvoudig, je bent altijd welkom! ;-)

      Verwijderen
  3. Super mooi en vrolijk, die vlaggenlijn.
    En wat een geweldige foto van Brando...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gezellig zo'n vlaggenlijn! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk je vlaggen lijn en een leuke foto van je poes!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, die Brando toch ! Dat zou hier ook gebeuren ! Leuke dingen die je maakt. De vlaggenlijn is super en erg vrolijk ! Ik heb er hier ook zo'n 2 hangen.

    BeantwoordenVerwijderen