zondag 28 september 2014

Veel te laat maar er is een winnaar!

Ik ging dit weekend uit logeren, samen met twee andere vriendinnen sliepen we bij vriendin nummer drie in haar nieuwe appartement. Voor de oplettende onder ons.. ja het zijn de dames waar ik laatst over blogde! Hierdoor is het weggeven van mijn cadeautje wat vertraagd..


Diegene die van mij een cadeautje gaat krijgen is; Mama Eva! Stuur me een berichtje (stofwithlove@gmail.com) met je adres, dan komt het setje z.s.m. jouw kant op!

Alle overige dames; bedankt!

5 opmerkingen:

  1. Haha, zo hou je de spanning er wel in.
    Gezelligheid kent geen tijd.

    Mama Eva: van harte gefeliciteerd!

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh echt!!! Wauw...wat superleuk joh!! Ben er heeel erg blij mee, dank je wel! Dit is een mooi begin van de week!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij bedankt voor het organiseren van de give away! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Anne-Co...wat heb je me toch verwend zeg! Niet normaal..... De ketting en oorbellen zijn echt van een supermooie kwaliteit. Mijn dochtertje heeft de magneetjes al ingepikt en een kadootje voor de kleine man....dat had echt niet gehoeven hoor, heel lief! Dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu pas deze blog ontdekt.Hoe heb je die hanger gemaakt?Echt tof vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen