zaterdag 20 september 2014

Traktatie

Vandaag zijn we alweer een jaar getrouwd, een goed jaar! De tijd gaat zo snel, het is gewoon echt niet meer bij te houden. Van tevoren hebben we het er wel eens over gehad of we het ook echt zouden vieren. We hebben besloten om het lekker bij een etentje van ons samen te houden. 

Mijn zus zag ik al een tijdje niet dus die wilde wel graag vandaag langskomen. Vanochtend bakte ik 10 muffins en vond ik dat er wel twee met mijn zus mee konden. Voor het trouwen kreeg ik een pakketje met zakjes, lintjes, stickers en labels voor het inpakken van koekjes. Dit keer gebruikte ik het om de twee muffins in te pakken. De vlaggetjes maakte ik al eerder voor ons verjaardagsfeest. 



Vorige maand was mijn zus jarig, naast de zelfgemaakte oorbellen en ketting gaf ik haar ook nog een boek. Het boek had ze al, dus dat heb ik weer mee terug genomen. Van de week was ik bij de HEMA, de nieuwe collectie is binnen. Het ziet er allemaal ontzettend leuk uit! Dus ik heb een cadeaukaart gekocht en pakte hem nog even leuk in.


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wat gaat een jaar snel he...? En hmmm wat zien die muffins er heerlijk en heel gezellig uit. Ik had in de nieuwsbrief van de HEMA die nieuwe spulletjes gezien en was gelijk verkocht! Toevallig moest ik woensdag toch naar W'dam maar wat denk je...de halve HEMA was nog leeg!! Ik baalde echt als een stekker grr! Maar ja..dan van de week nog maar ergens een poging doen of via internet.

    Fijn weekend!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
    Leuk ingepakt hoor, die muffins :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een jaar alweer! Gefeliciteerd! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, alweer een jaar getrouwd... Van harte. En op naar de 10 jaar.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen