donderdag 18 september 2014

Opruimbui

Af en toe heb ik zo'n bui, dan trek ik een kastdeur open met daarin eerder 'afgekeurde' accessoires. Vervolgens gooi ik dan alle accessoires in de kamer om. Nieuwe foto's in de lijstjes en spulletjes waar ik dan weer even op uitgekeken ben verdwijnen tijdelijk in de kast.

Ik kwam van de week thuis en toen had m'n lief een mooie orchidee meegenomen uit de kas. Een van de eerste na de zomerstop. Een gele.. hij staat echt prachtig bij onze diepgrijze muur, maar lastig combineren.


Het uiteindelijke resultaat; alles komt van de Action, stond allemaal nog in de kast dus geen idee of ze het nog aanbieden. De fles speciaal voor de orchidee werd gelijk gebruikt, deze kreeg Arjan eerder van mijn zus. En nu staat dit dienblad naast de televisie!

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet er dat gezellig uit zeg :)
    &...wat ontzettend lief van Arjan!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Die orchidee is echt een hele mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk is dat hè om mooie hoekjes te maken in huis! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker! Bij jou komen ook altijd van die mooie hoekjes langs!

      Verwijderen