vrijdag 26 september 2014

Bandwerk

Een kraamcadeau wat erg hard gaat in de webshop zijn de labeldoekjes. Te koop voor vijf euro, dus leuk als kleine cadeautje als aanvulling op een cadeaubon. Woensdagavond maakt ik zes labeldoekjes en gisteravond heb ik het keergat dicht gemaakt. Snel werk is nu wel nodig, het is al zo snel donker! 


Zelf doe ik de labeldoekjes altijd bij de kaart als er een kindje in mijn omgeving geboren is. Dit zijn dan wel de kindjes die 'ver van me afstaan' en waar je dus verder niet op kraamvisite gaat. Sommige kunnen zelfs nog mee voor één postzegel! 


Ik varieer meestal wel met formaat, dit keer gebruikte ik onze ontbijtbordjes om de maat af te meten. De achterkant is fleece en ik zocht bij elk stofje bijpassende lintjes. Alle stofjes die ik gebruikt heb staan al in de webshop in de vorm van een slab.


Ik vind de labeltjes die ik hier bestelde nog steeds zo schattig. Het hartjes lintje past bij alle kleuren en bij de grotere artikelen gebruik ik gewoon de ouderwetse Stof With Love labeltjes!

Doen jullie ook nog mee aan mijn give away? Deze loopt tot vanavond 22.00!

3 opmerkingen: