maandag 15 september 2014

Alweer een maand geleden

dat ik mijn laatste blogbericht schreef! In die tijd heb ik absoluut niet stilgezeten, vandaar ook die lange pauze. Allereerst zijn we lekker op vakantie gegaan, 8 dagen genoten van Gran Canaria. Vervolgens een week gespendeerd aan het naaien voor een markt. Mijn voorraad kraamcadeautjes e.d. is behoorlijk aangevuld. Lang niet alles past op het webshopje, is tenslotte ook maar hobby.

En de derde week thuis ben ik weer aan het klussen gegaan in het kamertje waar mijn naaispullen zouden moeten gaan komen oftewel het Stof With Love kamertje! Raamkozijnen en deurposten werden geverfd. Op Google heb ik gezocht naar een mooie kleur, man naar de Karwei gestuurd en laten kopen. Hoe gemakkelijk...! Ook niet onbelangrijk, niet heel duur (huismerk) én het dekt echt in 1 keer!



De muren zijn geverfd in een mooie zandkleur, zo mooi dat we ook de gehele bijkeuken, hal en overloop ermee gaan verven. De kleur die in de hal en overloop zat daar waren we eigenlijk vanaf het begin al niet helemaal over te spreken.

Wat er allemaal wel niet gedaan moet worden in een kamertje van 1.5 bij 3 meter. ;-)

Nog op het lijstje;
Plafondlijsten plaatsen + verven
Vloer egaliseren
Vloer plaatsen
Deur schaven + verven
Bureau + planken inbouwen & verven
Verwarming verven

Maar het resultaat tot nu toe mag er al wezen! 




1 opmerking: