vrijdag 15 augustus 2014

Voorwerk

Een soort van last minute reserveerde ik vorige week nog een kraam voor op een vrijmarkt. Ik mag er mijn Stof With Love spullen verkopen én mijn overdaad aan boeken en woonaccessoires. De markt vindt plaats over een goede twee weken, twee weken waarvan we acht dagen in Gran Canaria gaan vertoeven. Soort van zelfgecreëerde werkdruk? 


De website heeft een limiet, 50 artikelen mag je er op hebben staan. Een kraam is vier meter breed, met 50 artikelen kom je niet ver. Vooral niet als het met name om oorbelletjes, kettingen en magneten gaat. 



Nu gaat de helft van die twee meter op aan ruimte voor de gebruikte spullen, maar met het risico dat er wat verkocht gaat worden lijkt het me verstandig om nog wat bij te maken. Komende weken de planning; vanaf vanavond drie hele weken vakantie vieren, eerst weg, dan een freubelweek en vervolgens een klusweek. Ik ben benieuwd hoeveel ik af kan strepen van mijn vakantie-freubel-klus-lijstje.


Een van de freubels had te maken met het presenteren van de kettingen. De oorbellen had ik al lang geregeld, zonder hier ooit over nagedacht te hebben passen die mooi op mijn visitekaartje. Gisteren had ik een ingeving voor zakjes, geïnspireerd door haar.


Ik vond mooie afbeeldingen in een Flow en vouwde hier zakjes van, de ketting valt weg en raakt niet in de war met de andere. Labeltje en een tape'je erbij en klaar! Er is weer een nieuwe bestelling onderweg, meer kettingen in de maak en nog meer zakjes. Op naar het volgende punt op de lijst..

5 opmerkingen:

  1. Super Anne-Co! Ziet er mooi uit :) . Enne bij mij is er ook weer een bestelling onderweg haha zo leuk om de kettingen te maken!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps. hopelijk ga je goed verkopen op de markt! Maar eerst lekker genieten van je vakantie!

      Verwijderen
  2. Nou, je hebt jezelf wel wat in de maag gesplitst! ;)
    Erg leuk. Lekker genieten van je vakantie en succes voor daarna.
    Nu maar hopen op een goede verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt nog wat te doen komende weken! Alvast veel succes en een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er superleuk uit die kettinkjes! Heb er toevallig gisteren zelf ook een paar gemaakt. Fijne vakantie en veel succes op de vrijmarkt!

    BeantwoordenVerwijderen