zaterdag 26 juli 2014

Visitekaarthoesjes

Ik ben weer begonnen met het verkopen van mijn spullen op het internet. Ik maak nu ook knuffeltjes en die passen niet in de standaard papieren zakjes die ik heb liggen. Deze papieren zakjes heb ik allemaal gestempeld met mijn Stof With Love stempel en op de achterkant stempelde ik mijn gegevens. Voor die maaksels die niet in een papieren zakje passen moest ik nu wat anders bedenken. Ik heb sowieso besloten dat ik de maaksels niet ingepakt meegeef. Inpakken wil men toch vaak zelf doen en natuurlijk willen ze nog even loeren naar wat ze nou precies gekocht hebben. 


Ik zat op het internet te speuren en kwam daar een leuk idee tegen. Bij haar ging het om lekke koffiefilters en bij mij om te kleine. De stapel lag nog steeds in de kast. Als oplossing voor bovenstaand probleem bedacht ik me dat ik mijn visitekaartjes wel leuk in kon pakken en die dan gewoon bij de maaksels in een tas te doen.


En uiteindelijk ben ik hartstikke tevreden met het resultaat! Ik deed mijn visitekaartjes in het filterzakje, naaide beide kanten dicht, knipte het overige stuk weg en mijn basis was klaar. Ik bestempelde ze met mijn Stof With Love stempels en versierde ze daarna nog.


3 opmerkingen:

  1. Vergeten te zeggen: hartstikke leuk zeg!
    Had het al wel gelezen ;-)
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee zeg! En erg orgineel! Je er maar opkomen.
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen