donderdag 24 juli 2014

Verjaardag

Op 9 juli vierde ik mijn 25ste verjaardag, eerder was hier al groot feest, maar op die dag kreeg ik nog van mijn familie cadeautjes! Van mijn ouders kreeg ik een mooi zeil en een glascabochon-sieraden-kit van hier. In de middag was er geen visite en heb ik gelijk een setje sieraden gemaakt, het papier komt van het inpakpapier waarin het cadeautje verpakt was. 




Ik kreeg ook nog een groot pakket van mijn moeder. Zonder het open te maken wist ik gelijk al wat het was! Járen terug ben ik eens begonnen met het maken van een quilt van reststofjes van mijn moeder. Alle lapjes knipte ik 5 x 15 centimeter, de meest makkelijke maat op de liniaal. Ik was al zover dat ik alle lapjes aan elkaar had en ik al bezig was met het door quilten. Het door quilten moest met de hand, ik had overal al hartjes opgetekend en ik moest er denk ik nog een stuk of 15. Sinds dat ik niet meer thuis woon dacht ik al regelmatig dat ik die quilt maar eens moest ophalen en af gaan maken. Nu dus niet meer nodig, ik heb er nog een hele mooie quilt bij! Bedankt mam, xx.



Van mijn broertjes kreeg ik het boek 'Mijn tas', zo op het eerste gezicht is het al heel indrukwekkend. Wat een mogelijkheden! Ik heb nog geen tijd gehad om er voor te gaan zitten, maar dat komt gauw genoeg. En mijn zus gaf me de langgewenste kartelschaar! Ik heb er een productie opzitten van slabbetjes en giraffeknuffels, mijn arm viel er bijna af met al die knipjes bij de rondingen. Wat een verademing..  


En dan kreeg ik nog van mijn lieve vriendin het nieuwste boek van Jill Mansell. Al jaren komt het boek in juni uit en geeft ze het mij voor mijn verjaardag. Al jaren geen verrassing meer, maar na jaren nog steeds leuk! Dit exemplaar mag weer aanschuiven op de boekenplank.

4 opmerkingen:

  1. Nog van harte proficiat. Goed verwend :))
    Lekker van genieten
    fijne dag grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! (Wanneer is-tie eigenlijk? Dan kan ik je volgend jaar in ieder geval een kaartje sturen!)
    En je bent goed verwend zeg! Fijne dag nog!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, het is al even geleden dat je jarig was maar dat maakt niets uit. Ik wil je daarom nog van harte feliciteren met je verjaardag. Wat heb je veel mooie cadeaus gekregen zeg! Wat lief van je mams dat ze de quilt voor je af heeft gemaakt. Top! Dank ook voor je lieve woorden bij mijn laatste blog bericht. Ze doen me goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beter laat dan nooit toch? Dus bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag! En wat ben je flink verwend zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen