zondag 27 juli 2014

Tas voor Anske


Bij Annet deed ik mee aan een swap. De opdracht; allemaal een opvouwbare tas maken uit het boek 'Zo geknipt' en hier een aantal fournituren bij doen. Eerder blogde ik al over de tas die ik kreeg van Marianne. Hier volgt mijn inzending, ik was wat later dan de bedoeling was. Het is de laatste weken zo druk geweest, dat was natuurlijk ook hier te merken. 


Ik maakte een stoere tas voor Anske. En deed daar wat lieve stofjes en knoopjes bij om het geheel in balans te brengen! Bij de tas maakte ik ook een ritstasje uit het boek in bijpassende stofjes. Er is heel wat gezweet aan te pas gekomen bij het maken van de tas. Best veel werk voor een eerste keer en wat was het warm!


Het gehele pakketje zag er leuk uit. Alles paste in het ritstasje, maakte gelijk dat het leuk ingepakt was. Anske, veel plezier ermee, hopelijk is het allemaal naar je zin!


3 opmerkingen:

  1. Erg leuk zeg! En wat een idee om er nog zo'n ritstasje bij te maken. Heel mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals heel hard merci! Ben er heel blij mee! Het is al in gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Super knap zeg zo voor de eerste keer. Door de stoere en de lieve stofjes is het geheel inderdaad mooi in balans. SUPER!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen