vrijdag 25 juli 2014

Sieraden voor Sierra

In augustus is mijn zus jarig, in verband met mijn vakantie ben ik alvast begonnen om cadeautjes te vergaren. Ik wilde graag wat zelfgemaakt geven. Voor mijn verjaardag kreeg ik de glascabochons en ik besloot voor haar ook een setje te maken.



Naar het geschikte papier hoefde ik niet snel te zoeken, ik kreeg een cadeautje ingepakt in mooi papier van de Albert Heijn, Delfts Blauw stijl. Mijn zus heeft het gehele servies van Delfts Blond, dus ik vond het wel bij haar passen. Ik maakte een hanger en twee oorbellen. 


Ik heb het ingepakt in een mooi doosje wat ik van Sandy kreeg tijdens onze advent swap. Ik versierde hem nog en voilà, een mooi cadeautje. 

3 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt zeg! Ik ken dat 'spul' helemaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal he zus blij zijn met deze prachtige zelfgemaakte sieraden! Echt helemaal te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen