zondag 13 juli 2014

Post van Pétra

Ik won vorige week twee give aways bij haar. Ze gaf een aantal lapjes weg en daarnaast nog postpapier. Ik won een lap met mooie blauwe bloemen en daarnaast ook nog een Anne Geddes postpapier pakketje! Wat een sentiment, ik had toen ik klein was ook verschillende Anne Geddes dingen. Ik schrijf ook graag kaarten en verstuur graag post dus het postpapier gaat goed van pas komen. Het was mooi ingepakt met ook nog een loom-creatie! Dank je wel Pétra en dochter!


Wat ik met het lapje ga doen weet ik nog niet, ik zal er eens over na gaan denken. Wanneer er iets gefrabiceerd is zal het zeker hier voorbij komen. Ik ga nu snel weer verder kijken naar Duitsland - Argentinië. Eigenlijk best jammer dat het er op zit na vanavond. Die avondjes voetbal op de bank waren best gezellig! Ik ga duimen voor Duitsland, maar zoals het er nu uitziet (0-0 met 73:02 minuten) zou het best wel eens laat kunnen worden.

1 opmerking:

  1. Ik lees net je berichtje op mijn blog. Maar het moet niet gekker worden hoor haha want inderdaad ik en mijn mams hebben daar een nieuwe auto gekocht! Nu begint mij ook ineens wat te dagen...haha wat is de wereld toch klein he?! Maar het lijkt mij super leuk om eens een keer wat af te spreken met bloggers uit de buurt :) je maakt zulke mooie dingen! Ik zou willen dat ik dat kon zeg... Heb rond mijn 15e wel op naailes gezeten en had er toen ook heel veel plezier in. Maar later heb ik het laten verwateren...en nu ben ik bang dat het niet meer gaat omdat ik maar 1 hand kan gebruiken...Maar goed kaarten maken vind ik ook super om te doen (al vind ik eigenlijk alles wel leuk haha als het maar creatief is)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen