woensdag 2 juli 2014

Opnieuw gewonnen!

Een aantal weken terug kon je mee doen aan de give away van haar. Ik volg haar blog al een tijdje via de mail en er komen zoveel prachtige spullen voorbij! Nu dingt ze ook mee naar de hoofdprijs in een wedstrijd. Nou kans maakt ze zeker! 

Gisteren kwam er een grote doos binnen. Door haast heb ik hem na mijn werk niet kunnen openen en ben ik gelijk gaan sporten. Toen we dan eindelijk om acht uur aan ons avondeten zaten had ik opeens een ingeving! Het jurkje!! 



Ik won het prachtige mintjurkje met roze lintje en bijpassend kroontje! Zelf heb ik natuurlijk geen kinders die het gaan passen, maar mijn nichtje is nu ruim 5 maanden, dus de jurk mag wachten in de kast! Ik kreeg ook nog leuke mint oorbelletjes voor mezelf, ik heb al zo vaak naar zulke roosjes zitten kijken en getwijfeld of ik ze nou zou kopen of niet.. En nu heb ik er zo maar twee in mijn favoriet kleur (van het moment ;-)).

Esther, dank je wel! Ik ben er ontzettend blij mee, het jurkje wordt in augustus aan mijn zus voor haar verjaardag gegeven. Dus nu mag het jurkje nog even tussen mijn jurken hangen!



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog :) heel erg veel plezier ermee, je kleine nichtje gaat er in elk geval ooit inpassen. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen