dinsdag 22 juli 2014

Lettertang

Eindelijk heb ik hem ook, de lettertang van de HEMA. Een simpel, knalroze gevalletje, maar het levert ontzettend veel plezier op! Ik heb er al regelmatig bij staan kwijlen, het in mijn handen gehad, maar heel de tijd gedacht; Heb ik hem echt nodig? Wil ik hier €15,- aan uit gaan geven? En helaas kwam ik steeds tot de conclusie dat dit niet het geval was. Tot ik op verschillende blogs weer de tapejes tegenkwam van dit apparaat..

Wachten was geen verkeerde zet! Vorige week zag ik op de HEMA nieuwsbrief in mijn mailbox dat de tang afgeprijsd was naar 10 euro. In een andere mail vond ik een code voor 25% korting, wat ze op de tang accepteerden en waardoor hij nog maar €7,50 kostte. Twee weken geleden heb ik mijn verjaardag gevierd - de cadeautjes die ik ontving wil ik hier graag nog een keer tonen.. alleen geen tijd voor gehad. Volgt snel! -en kreeg ik een VVV-bon t.w.v. €7,50. Dat is nog eens leuk winkelen! Vrijdag heb ik hem opgehaald en heb ik in de avond gelijk wat labels versierd. 


Bij de lettertang zitten twee schijven, kleine- en hoofdletters. We konden de spatie niet vinden, wat een getob. Tot ik opeens een ingeving had dat de schijf er natuurlijk gewoon uitgehaald kon worden.. Dit duurde tot mijn schaamte een minuut of vijftien. Er zit heel wat knutselplezier aan te komen, meer updates volgen snel.

5 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Heb ook een lettertang van de HEMA, maar dan de kleine versie, heb er ook al heel veel plezier mee gehad! En de labels zijn echt superleuk geworden zeg!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is zo leuk!! Maar idd te prijzig om zomaar te kopen...je hebt ´m nu voor een prikkie!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zit gelijk even op de site vd Hema te kijken, erg negatieve reviews...wat is jou gedachte als je deze leest?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb vroeger ook zo'n lettertang gehad (waar dat ding gebleven is, geen idee). Maar ik meen me te herinneren dat als je het knijpdeel zachtjes (half) inknijpt er een spatie komt. Dan verplaatst hij zonder een letter te knijpen.
    Ik zou zeggen, probeer maar eens...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeker leuk zo een cadeau voor jezelf1
    Hebben bij de Hema best leuke dingen!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen