maandag 21 juli 2014

Gewonnen

Mijn berichtjes hebben regelmatig dezelfde titel.. alweer een gewonnen give away! Het is toch echt schandalig.. Tijd voor eentje van mijn kant. Die zal snel volgen. Ik volg haar al een poos en ik deed mee aan haar race naar de 100 volgers. Bij het behalen van deze mijlpaal zouden er een aantal gehaakte slakjes sleutelhangers verloot worden. Ik won er één! Ik mocht mijn favoriete kleur aangeven; groen! Vorige week kreeg ik het pakketje binnen, ik maakte het buiten open in de avondzon, vandaar de schaduw op de foto's. 


Er zat ontzettend veel in, want ik kreeg zelfs nog van alles extra! Een mooie kaart, het slakje (hangt aan mijn fietssleutel!), een stapel stofjes (roze is altijd goed hier!) en nog twee paar oorbellen in een leuk zakje! Mirjam, ik ben er ontzettend blij mee, heel erg bedankt!



Ik bestelde nog iets bij Mirjam, die bestelling kreeg ik vrijdag binnen en zal ik hier van de week showen!

1 opmerking:

  1. Fijn dat je er blij mee bent, graag gedaan hoor!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen