vrijdag 4 juli 2014

Een tas van Marianne

In mei was er een oproep op haar blog. Een oproep om te swappen. Ik meldde me aan en daarnaast nog een aantal anderen. Het idee was het maken van een opvouwbare tas van het boek 'Zo geknipt' en daarnaast nog als extra een aantal fournituren mee te sturen. Mijn aandeel volgt nog, die ligt nog klaar om afgemaakt te worden. Met drie dagen vrij volgende week zal dit helemaal goed gaan komen.

Ik ontving al wel mijn pakketje. Zij mocht een tas maken voor mij, ze koos voor de kleur groen. Een van mijn favorieten, ik ben dan ook weer erg blij met mijn tas. Bedankt ook voor met mooie lint en de knoopjes!



De bovenste foto komt van Marianne haar blog, de tas was wat gekreukt en ik ben er nog niet aan toegekomen om hem te strijken. Ik kreeg ook nog een mooie kaart en twee mooie stofjes. Stofjes kan ik altijd wel wat mee. Dank je Marianne. Ik ben benieuwd naar de andere inzendingen. Annet zal ze allemaal voorbij laten komen op haar blog. Neem bij beide dames eens een kijkje, ze hebben allebei een leuke blog die ik al een tijdje volg.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de tas hier voorbij te zien komen! Heel veel plezier er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je tas!
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super geworden! super dat je er blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Mooie stof! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen