woensdag 30 juli 2014

CAL update

Ik heb de deken nu al een aantal dagen meegenomen naar mijn werk. Ik heb drie kwartier pauze die ik moet besteden achter de receptie. Mijn vaste recept is een aflevering van Sex and the City op RTLXL. Nadat ik mijn brood op heb is het dan hét moment om een half uur te haken. 

De showroomlampen zorgen ervoor dat mijn foto's ietwat geel uitslaan..
Ik heb weer heel wat toeren gehaakt, ik ben nog steeds niet bij, maar ging in een aantal weken van de Catherine Wheel naar de Granny Stripes. 


Daarnaast besteedde ik nog een avond aan het wegwerken van draadjes. Ik blijf het mooi vinden hoe de deken groeit, in de mooie kleuren die precies in onze woonkamer gaan passen. Week 20 is bijna klaar, op naar 21!


5 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Wat dat betreft loop je wellicht voor op mij, ik moet alle draadjes nog in gaan stoppen... Ik vind de kleuren echt fantastisch, heel erg mooi!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je dat ik daar steeds tegenop kijk, maar tijdens een filmpje is het ontzettend goed te doen en schiet je heel erg op! Net zoals bij stofzuigen en wc's schoonmaken.. ook zo gedaan, maar eerst altijd moed verzamelen ;-).

      Verwijderen
    2. Inderdaad, stofzuigen en wc's schoonmaken is ook zo'n klusje waar ik moed voor moet verzamelen ;-) Vandaag heb ik even doorgezet en zijn die klusjes al gebeurd en ik ben nu ook een eind met draadjes instoppen... Na iedere toer moet ik een patroontje doen, aan allebei de kanten... Leg het morgen nog wel goed uit op mijn blogje ;-)
      Maar bedankt voor de opbeurende woorden ;-)

      Verwijderen
  2. Hij wordt (is) echt prachtig...zulke mooie kleuren die jij gebruikt...mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ben dol op de deze kleuren! Schitterend zeg! Nog heel veel succes met je deken maar dat zal wel goed komen :) . Ik heb mijn haakwerk alweer een eeuwigheid niet aangeraakt ... Moet het toch maar weer eens op gaan pakken! Maar ik ben nog echt een beginnerling en ik zie graag resultaat. Maar ja dat geduld moet.il nog eventjes zien te vinden...

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen