maandag 7 juli 2014

CAL update

Ik heb al heel lang niet meer gehaakt aan de CAL-deken. De laatste keer deed ik de sterretjes fout en had ik geen puf om ze uit te halen en opnieuw te beginnen. Afgelopen weekend gingen we voetbal kijken bij mijn ouders, het moment op mijn haakwerk weer tevoorschijn te halen. In overleg met mijn moeder gekeken en waarschijnlijk zou het toch wel lukken als ik nu gewoon de twee stokjes toeren zou doen. Ik had ze allebei af en telde voor de zekerheid de steken maar, had er opeens nog maar 260 ipv 384.. Dus alsnog alles uit moeten halen. 

Zondag weer met goede moed begonnen en zie hier; mijn deken tot nu toe. De komende drie dagen heb ik vrij en ben ik van plan een inhaalslag te maken. 


4 opmerkingen:

  1. Wat ik kan zien, ziet er mooi uit. Mooie kleurencombinatie! Veel succes met verder haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap zeg, dat je toch doorzet! Mooi hoor! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig vind ik 'm!! Knap dat je doorzet! Ik loop immiddels ook achter; ook aantal toeren uitgehaald...ik had last van m'n schouder en ven daatdoor waarschijnlijk losser gaan haken...niet mooi. Nu bij de stersteek, wk 23 dacht ik... we zetten door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vind ik 'm!! Knap dat je doorzet! Ik loop immiddels ook achter; ook aantal toeren uitgehaald...ik had last van m'n schouder en ven daatdoor waarschijnlijk losser gaan haken...niet mooi. Nu bij de stersteek, wk 23 dacht ik... we zetten door!!

    BeantwoordenVerwijderen