maandag 28 juli 2014

Cadeau voor Jessica

Volgend weekend hebben we een feestje, een feestje van twee vrienden. Een lijstje hadden ze allebei wel op het internet, maar daar stond ontzettend veel op waar ik niet zo veel mee wist te doen. 


Natuurlijk was er ook de vraag naar geld. Maar gewoon een envelop met geld geven vind ik ook niet leuk. Ik kreeg van deze vrienden voor mijn verjaardag drie waxinelichthouders en dacht dat het misschien wel een idee was om nu kaarsjes terug te geven.


Om toch in het kader zelfgemaakt cadeau te blijven kocht ik een grote weckpot bij de Xenos en vulde deze met theelichtjes die ik versierde met tape. De tape die ik uitkoos hadden allemaal roodtinten. De vriendin van onze vriend staat bekend om haar rode haren (nu toevallig na tien jaar weer bruin) en haar fascinatie met die kleur.


Ik pakte hem in met folie en deed er weer een zelfgemaakt cadeaulabel aan vast, samen met een envelopje met daarin nog een geldbedrag. Weer een cadeautje van mijn lijstje afgestreept!

5 opmerkingen:

  1. Dit vind ik een prima voorbeeld van van niets iets maken. Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan joh! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer helemaal te gek Anne-Co!
    Als ze het niks vind (al kan ik me eigen dat trouwens niet voorstellen) dan heb ik nog wel een plekje over haha. Vandaag een fooitje gekregen van mijn lieve opa en oma. Zomaar uit het niets! Maar jij weet vast wel wat ik ervan ga kopen ;) ...ik showde jouw kettings en oorbellen net aan mijn moeder die vond ze ook echt helemaal super leuk!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen