zondag 27 juli 2014

Cadeau voor Adriëlla

Mijn vriendin is vandaag jarig, vorige week werden we uitgenodigd om vandaag langs te gaan. Ik vroeg haar naar haar wensen en ze gaf aan dat ze van haar man een naaimachine gaat krijgen. Daarna dacht ik gelijk aan een basisnaaisetje, ik heb haar nog gevraagd welke kleur ze graag wilde en ze gaf aan dat ze graag zachtroze ziet. Helaas heb ik niet veel zachtroze dus het werd het een combinatie van hard en zacht.


Ik naaide den Mufko, waar ik gekochte naaibenodigdheden in deed. Een tornmesje, kopspelden, naalden en een centimeter. Ik gebruikt twee verschillende stofjes, die ik ook gebruikte voor het speldenkussen wat ik maakte. Natuurlijk deed ik daarbij een passend visitekaartje dat ik vorige week maakte.


Ik maakte opnieuw een sieraden setje, met een roze pagina uit Mollie Makes, de hanger deed ik aan een wit touwtje, dit maakt het net wat speelser. Ik wikkelde de ketting om een kaartje en in zo'n zelfde kaartje prikte ik de oorbelletjes.


En als laatste zocht ik nog naar lintjes, knoopjes, tape en stofjes. De stofjes vouwde ik op en knoopte ik tot een gezellig pakketje. Het lint op de houten rolletjes komen van de Action en van de Xenos. Vrijdagavond verfde ik een houten bestekbak van Ikea met de legergroene Annie Sloan verf. Daarin stopte ik alles, nu alleen nog snel inpakken, met natuurlijk een zelfgemaakt label!





8 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Je bent wel druk bezig geweest met het cadeau, ik houd daar ook altijd wel van!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dit geen geweldig cadeau is! Wauw zeg..!! Je hebt echt weer alles uit de kast gehaald he :) . Wat zal je vriendin hier blij mee zijn!

    Lieve groetjes, Mandy
    Ps. ik ga nog eventjes verder rond gluren op je blog want ik heb weer het een en t ander gemist. Oeps..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeau is dat!!
    Ik ga er dan ook van uit dat het goed is ontvangen.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat leuk! De geschiedenis van mijn kado, heb er nog steeds veel plezier van! X Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat leuk! De geschiedenis van mijn kado, heb er nog steeds veel plezier van! X Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha geweldig he, ik heb hem zelf nog even nagelezen ;-). Hij was echt leuk hè 😊

      Verwijderen