woensdag 23 juli 2014

Bestelling bij Mirjam

Op het blog van Mirjam komen heel veel leuke kaarten voorbij. Ik vroeg haar in een mail of ik kaarten bij haar kon kopen en ik kreeg van haar de link naar haar Facebook-pagina.


Hierop staan alle kaarten die ze te koop aanbiedt in een speciaal foto mapje. De kaarten kosten €1,- per stuk en je krijgt er 6 voor €5,-. Ik heb er gelijk maar 18 besteld, een flinke stapel want bij mij gaan er op een jaar heel wat kaarten de deur uit. 


Ik krijg ze lang niet allemaal zelf gemaakt en ik heb me voorgenomen geen kaarten meer te kopen in de winkel. Tenzij het voor een goed doel is, kinderpostzegels gaat niet zomaar aan onze deur voorbij. 


Wil je ook een aantal kaarten bestellen bij Mirjam? Je kunt op haar Facebook-pagina gewoon reageren op de kaart die je wilt hebben. Supersnelle service, bedankt Mirjam! Ik ben er blij mee en zal er ook een heel aantal mensen blij mee gaan maken! 


De eerste twee zijn gisteren al op de post gegaan. Er zullen ook zeker meer bestellingen gaan volgen, het is altijd een kleine moeite en een groot plezier!

2 opmerkingen: