maandag 30 juni 2014

Nieuwe labels

Na bijna twee jaar was ik helemaal door mijn lintjes/labels heen. Ik deed een nieuwe bestelling, maar wilde er ook iets anders bij. Bij kleine naaisels vond ik mijn label soms erg lang en groot. Daarom dit keer ook labels met simpelweg een hartje. Er ging iets fout waardoor ik nu alleen nog maar de hartjes labels heb, maar we wachten het nog maar even af. De nieuwe Stof With Love labels zouden snel moeten volgen. 


Ik ben in echte naaimodus. Ik naaide heel wat voor de shop,  er ligt een patroon klaar voor een tas voor mijn vriendin en ik doe nog mee aan een swap. Ik kreeg mijn vakantiegeld en kocht hiervan een aantal stofjes, allemaal in de aanbieding, dat dan weer wel. Volgende week ben ik lekker drie hele dagen vrij i.v.m. mijn verjaardag. En als ik ergens van houd dan is het wel mijn verjaardag. Als een klein kind zo blij ben ik dan! Het wordt de eerste keer op mezelf, dit zal toch wel raar zijn. Vraag me af of ik ontbijt op bed zal krijgen met zingen en cadeautjes. Update volgt ;-).

3 opmerkingen:

  1. haha, leuk hoor, jarig zijn. En hangen er dan ook slingers???? Anders ben je natuurlijk niet echt jarig (zeggen de meiden hier altijd)!!
    Wie weet komen je labels wel op je verjaardag binnen. Leuk kadootje!
    Veel suc6. Enneh, de labels met hartjes zien er ook erg leuk uit hoor.

    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed bezig zeg! Heerlijk! Geniet van je verjaardag en de voorpret! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen