maandag 2 juni 2014

Langlopend project

Van het weekend heb ik weer hard gewerkt aan een langlopend project. De quilt gemaakt van allerlei restlapjes. Ik kreeg van mijn moeder weer een tasje vol met lapjes. Die kwam ik weer tegen met het opruimen. En het wijnkistje dat ik afgelopen donderdag verfde werd gebruikt voor alle repen die al klaar waren en de geknipte lapjes. Voor mijn gevoel heb ik er van het weekend weer heel wat geknipt én genaaid. Ik ben alweer drie repen van twaalf blokjes verder. 


De quilt zal zo schots en scheef zijn als maar mogelijk is. Maar ik vind het zo charmant als ik de kleurtjes zo zie liggen! De eindbestemming heeft ook vorm gekregen. Het wordt een buitenquilt, voor in de tuin, op het strand, mee op vakantie etc.

En dan is het prachtig weer buiten, hebben ze een mooie ren, toch liggen alle katten weer binnen. Zoë lag lekker naast me te snurken en dat is zo schattig, vooral die houding!


4 opmerkingen:

  1. Respect hoor! Want het zijn volgens mij wel erg kleine vierkantjes die je daar aan elkaar aan het zetten bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Zal 5 bij 5 zijn denk ik ;-). Handig formaat voor alle restjes!

      Verwijderen
  2. Ben benieuwd naar je deken. Ik naai alles wat los en vast zit maar dan wel met mn machine en dat moet dan ook t liefst zo snel mogelijk klaar zijn :))
    Dus quilten zal t voor mij niet zijn maar ik vind t wel heel knap
    Zoe ligt er lekker bij met die konijnenpootjes :)) heerlijk. Destiny kom je ook altijd zo tegen op de bank waarna ze zich nog even uitrekt als uitnodiging om haar buik te aaien :))
    Fijne dag
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe ook alles met het naaimachine, haha. Geen geduld voor handwerk.. ;-). Bij ons doet Brando dat zo erg. Hup op z'n zij en aaien maar!

      Verwijderen