vrijdag 6 juni 2014

Gewonnen!

Ik bof alweer! Ik kreeg gisteren post van haar, ze gaf in de maand mei een maand lang zelfgemaakte cadeautjes weg. Zoals onder andere sleutelhangers, onderzetters, etuis, een tas en papierpakketjes. En ik ben één van de gelukkigen! Ik deed mee met verschillende give aways en ik won een ontzettend leuk papierpakketje!



Die stempel vind ik zo ontzettend leuk, die moest even op de foto. Mijn handen jeuken alweer om kaarten te maken. Voorlopig geen tijd voor, maar dat komt nog wel. Dank je wel Janet!

Ik won ook een give away bij haar, de gehaakte slak komt binnenkort een keer mijn kant op. Neem lekker de tijd Mirjam, ik loop niet weg! Alvast heel erg bedankt, wat voel ik me toch weer verwend!

4 opmerkingen:

  1. Jij boft inderdaad.

    Verder: mooie katten bij de pioenrozen. Wat een leuke tijgerkat. Ook de rosse zie ik erg graag, daar zit iets van een raskat in met die lange haren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een leuke prijzen win je zeg! Geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen