zaterdag 17 mei 2014

Voorraad

Bij het uitzoeken van mijn kamer heb ik een grote plastic box apart gezet. Hierin heb ik alles gedaan wat ik al een keer afgemaakt had. Mijn voorraad cadeau's! Nu had ik al wat kraamcadeaus (kraakdoekjes en luierhoesjes) liggen, maar ik wilde het toch nog aanvullen. Bij de give away die ik won bij haar zat ook een geplastificeerd stofje. 

Dinsdagavond ben ik naar de film 'The other woman' geweest. Erg grappig en hij draaide gelukkig ook op tijd, dus toen ik thuis kwam kon ik nog aan de slag om te naaien! Ik had nog het uitgeknipte patroon liggen van de omkeerbare tissuedooshoes (Zo geknipt). Met het materiaal wat ik nu gebruikt heb hoefde ik heel wat minder voor te bereiden en te naaien. Dit was dus zo gedaan en om er een compleet setje van te maken naaide ik er nog twee slabbetjes bij. Ik deed er biaisband omheen met een label ertussen en de sluiting werden paarse kamsnaps.



Na twijfel van Arjan of het wel om een nekje van een baby zou passen, hier de slab op model:


Wij keuren hem goed!

4 opmerkingen:

  1. Leuk! En een prachtig model!! Wat een verrassing vond ik vandaag in de brievenbus van jou!! Heel erg bedankt, super leuk!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha geniaal model,
    bedankt voor je leuke envelop. Ben er heel blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jongeman kijkt iets minder gecharmeerd hahaha
    Mooi gemaakt meis
    Fijne avond
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien dat er iets heel mooos uit mijn stofje komt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen