zondag 18 mei 2014

Verzonden

Ik verstuurde mijn PIF naar vijf andere blogsters. Eerst had ik twee reacties en heb ik besloten om gewoon maar vijf mensen te zoeken en die niet te verplichten om weer een pakketje door te sturen. Het gaat mij tenslotte om het geven, dat is het leukste! Ik kreeg niet van iedereen een reactie, dus ik heb er een als verrassing verstuurd. De laatste twee zijn vrijdag op de post gegaan en ik denk dat het nu wel veilig is om te laten zien wat ik verstuurd heb. Ik heb eerst eens even goed na zitten denken wat ik wilde gaan doen. En ik vind het eindresultaat erg leuk geworden!



Ze kregen allemaal een doosje met daarin vijftien vlaggetjes, een aantal papieren hartjes, twee bingo-steentjes, sterretjes, een stukje lint, vier labels en een kaartje waar ik eerder al een blogberichtje over schreef! En vervolgens pakte ik ze zo in;


6 opmerkingen:

  1. Ik wilde jejuist vandaag latenweten dat je pakje er gisteren was! Super super leuk! Onwijs bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het gisteren ook ontvangen wat een boel gezelligheid in een enveloppe dank je wel ervoor. Je prikkers vind ik zo gaaf en een super idee dat ga ik onthouden. Bedankt groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pakje was gisteren gekomen, maar ben 5 minuutjes thuis geweest, dus geen tijd om het te melden. Heb in die 5 minuutjes wel de envelop uitgepakt want ik was reuze nieuwsgierig.
    Heel heel erg bedankt, ik ben er giga blij mee.
    Carmen wil de prikkers gelijk gebruiken voor haar traktatie op school, dus we maken er nog een paar bij. Bedankt!!!!!

    Lieve bloggroetjes Pétra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij er een leuke pif van gemaakt! Ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nogmaals heel erg bedankt. Had niet verwacht het al zo snel te krijgen. Gaaf
    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ja, ik had er ook 1 in de brievenbus. Ik ben echt weg van de label van stof! Zo'n mooi plaatje, heb je me echt blij mee gemaakt! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen