donderdag 22 mei 2014

Versiering

In juni vieren we ons eerste feestje samen, in onze tuin met onze familie en vrienden. Arjan werd 26 in april en in juli hoop ik 25 jaar te worden. Reden voor een feestje! Op dinsdagavond heb ik samen met mijn vriendinnen lekker zitten knutselen aan de eettafel. Buiten kon helaas niet want er was regen voorspelt en het waaide dan ook al flink hier. 

We maakten de prikkertjes die ik ook bij de PIF deed. Daarnaast rietjes met snorren, hartjes en leuke teksten. Hopelijk zorgen de teksten voor heel wat gekkigheid, wij hadden in ieder geval al heel veel lol.





Normaal gesproken ben ik altijd van de hapjes en dingetjes, maar dit keer heb ik besloten het goedkoper te houden. Een eigen huishouden kost tenslotte ook geld. Ik had nog wat knutselspullen en twee lantaarns die ik niet meer hoefde. Ik plaatste ze op de ruilfacebook waar ik het eerder al over had en nu heb ik maar liefst vijf pakken muffinmix! Daarnaast nog wat chips, nootjes en borrelhapjes kopen en wat bier, wijn en frisdrank inslaan en het feestje is compleet. De jurk wordt aan gewerkt, zodra hij af is zal ik ook hiervan een foto plaatsen.

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Een fijn feestje alvast! Enne, het gaat niet om (dure) hapjes, het gaat om gezelligheid en met al die mooie knutsels zal iedereen het een geslaagd feestje vinden!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Ben ook zo benieuwd naar de jurk waar je mee bezig bent! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen