maandag 26 mei 2014

Toilettasje

Ik had nog meer geplastificeerde stof over, hiervan wilde ik een toilettasje o.i.d. maken. Ik had ook nog een rits liggen die ik eerder uit een tas getornd heb. De tas was versleten maar de risten deden het  nog goed. Ik wilde er eerst aan de voorkant paspel tussen doen. Er lag de juiste kleur roze, maar het was elastische en ik kwam er maar niet uit. Dus toen heb ik de twee delen maar gewoon aan elkaar genaaid. En hierboven op kwam de gehaakte bloem uit mijn eerder blogbericht.


Bij het rondom in elkaar stikken deed ik ook nog het labeltje verkeerd om. Gelukkig zal mijn vriendin daar niet van wakker liggen. Ik heb namelijk zoveel testers van allerlei producten, deze wilde ik in het tasje doen en het dan als een kleinigheidje aan haar geven.


2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Tof cadeau en die bloem maakt het net helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het tasje is prachtig! De bloem geeft t nog net wat extra!

    BeantwoordenVerwijderen