zondag 25 mei 2014

Speldenkussen

Van de granny die ik afgelopen zondag haakte maakte ik een speldenkussen. Die op de foto is poging twee. Bij de eerste poging was mijn stof te klein en ging ik de fout in. Die ligt nu in een hoek tot ik een keer zin heb om hem  uit te halen. 


Het stofje wat ik hierbij gebruikte komt ook van de give away van haar. Het is een glimmend stofje en ik vind het precies passen bij mijn label en het crèmekleurige haakwerkje. Ik naaide eerst de granny erop, daarna de twee goede kanten op elkaar leggen en stikken. Ik liet hierbij een keergat open, vulling erin, nog een keer rondom rondstikken en klaar. Ik vergat in eerste instantie mijn label, maar die heb ik nog snel tussen het keergat gestoken.


1 opmerking:

  1. Leuk!!! Granny squares blijven zo leuk om te haken!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen