woensdag 21 mei 2014

Sleutelhanger

Ik maakte al iets uit het boek 'Leuk met lapjes'. We hebben geen koelkast of verwarmingen waar we magneten op kwijt kunnen. Een magneetbord zou nog een leuke toevoeging zijn, maar daar hebben we voorlopig nog geen ruimte voor. Daarom maakte ik in plaats van een huisje-magneet, een huisje-sleutelhanger! Heel eenvoudig, zo gedaan en een hartstikke leuk resultaat! Toevallig had ik nog vliesofix liggen van de rompertjes die we maakten voor het kindje van mijn zus. En restjes heb je tenslotte ook altijd! Het is echt waar, allé restjes, zelfs de kleinste frutsels zijn hierbij te gebruiken. Er komen er zeker nog meer, twee vriendinnen hebben een huis gekocht.. Ideaal cadeau idee!


5 opmerkingen:

  1. hij is leeeeuuuuuuk!
    oh je, ik ga mijn naaimachine ook tevoorschijn halen. haha.

    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg leuk!! Ik heb een gehaakt huisje aan m'n sleutel hangen, maar deze wil ik ook wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk idee om te doen met je restlapjes....
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen