maandag 5 mei 2014

Moederdag

Aanstaande zaterdag is onze laatste dag dat wij de bloemen uit de kas verkopen. Het is de dag voor moederdag en we hopen dan ook dat veel mensen de weg naar onze kas toe zullen vinden. Normaal gesproken heb ik altijd zelfgemaakte labeltjes staan. Die verkoop ik dan voor €0,50 bij een boeket of tak! 

De voorraad was aardig uitgedund dus gisteren ben ik naar buiten gegaan, in het zonnetje gaan zitten en heb ik een aantal labels gemaakt. Toen koelde het alweer af en was ik het beu. 



In de avond vroeg mijn moeder of ik nog kaarten had voor haar. Als ik kaarten maak dan doe ik die in bruine zakjes die ik ook nog versier. Ik vind het zelf ontzettend leuk om kaarten te versturen. Mijn moeder had al een voorraadje, maar die waren allemaal alweer op. Dus pakte ik mijn voorraad en heb weer wat klaar gelegd;


En toen had ik zelf een veel kleinere voorraad en ben ik ook weer aan de slag gegaan. Dit keer lekker op de bank onder een kleedje. Ik bedacht iets nieuws met een nieuwe stempel die ik al een poosje heb liggen. Eenvoud siert vind ik dan altijd maar! Ik maakte ook nog anderen, maar dat heb ik geen foto's meer van gemaakt. Het was in ieder geval wel weer een heerlijk dagje!


5 opmerkingen:

  1. Leuke labels gemaakt voor moederdag!
    Hopen dat jullie goed verkopen en je labels natuurlijk!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Voor mij ook niet al te veel extra's met kaarten. Vind dit juist helemaal goed! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke labels hoor. Heerlijk he, om af en toe eens lekker bezig te 'moeten'. Haha.
    Ideaal voor je moeder dat je kaarten maakt, en ook voor jou.
    Want ik vind het maken van dingen erg leuk, maar ja, wat moet je op een gegeven moment met alles. Hihi.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad zó vaak het probleem. Waar laat je alles in hemelsnaam? Haha, ben maar weer blij dat ze zo'n grote afnemer is. Al stuur ik zelf ook ontzettend veel kaartjes, de stapel blijft altijd maar weer groeien. ;-)

      Verwijderen