maandag 19 mei 2014

Leuks met lapjes

Van de week bracht de postbode drie pakketjes. Geplaatst in één bestelling en wat mij betreft verspilling van verpakkingsmateriaal.. In één van de pakketjes zat het boekje 'Leuks met lapjes' van Arda Meijburg. Ik zag het hier al op verschillende blogs voorbij komen. Waar ik zelf altijd mee zit is wat ik dan toch met al die kleine stukjes stof zou moeten doen. Ik maakt er eerder al slingers van, een daarvan verlootte ik en de andere hangt bij mijn ouders. 



Maar met dit boekje kun je er veel meer mee! De leuke huisjes gemaakt met hele kleine stukjes stof vind ik ontzettend leuk! Deze kun je nu ook winnen bij haar tot en met 1 juni. Snel reageren dus! 



4 opmerkingen:

  1. Dat boekje ziet er leuk uit! Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gewoon een heel leuk boekje! Zit nu zelf ook weer te kijken naar het boekje Hippe Haakwerkjes. Er is gewoon te veel aan leuke dingen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen